02 augustus 2006

Geen GeenStijl stijl op deze weblog



Van GMT zijde bereikte mij onlangs het bericht dat de weblog wel aardig in elkaar steekt (nu reeds!), waarbij de vraag rees of deze wellicht geen soort GeenStijl allure zou moeten krijgen.

Mijn bescheiden mening is deze:
GeenStijl is in mijn ogen "Neerlands überweblog in bange dagen". Elke dag lees ik er wel iets op dat mijn goedkeuring kan wegdragen. Met name bij de FeauteauF*ck vrijdag staan er veel hilarische zaken op GeenStijl gepost. Helaas is bij de replies wel vaak de nuance zoek door IMHO onnodige aantijgingen over de Finnen, heaumeau's enz. Wordt een beeeeeetje langdradig na al die jaren.

Qua omvang en reactiesnelheid op Neerlands en Wereldnieuws zijn ze niet te verslaan.
GS heeft dan ook een massa aan vaste schrijvers paraat om de actualiteiten te monitoren, te veaurteaulen en vervolgens mondjesmaat aan de "hoger-opgeleid-dan-ROC-doelgroep" te voeren.

Het is voor ons absoluut niet het ultieme doel een weblog uit te bouwen naar grote proporties. Wij gaan bescheiden door met ons eigen blogje ;-)

Wie extra achtergrond informatie wenst te lezen over GS, dan mogen de heren en dames heaumeau's
hierrr verder lezen.

Tabee, Mike