09 augustus 2006

Romy & Sissi



Er staan natuurlijk allemaal hele stoere verhalen op deze site van Mike en van ons samen, maar nu even iets zoetsappigs. Wisten jullie allemaal al dat ik al sinds het begin van de middelbare school een verzameling Romy Schneider kaarten bij elkaar gesprokkeld heb? Het begon allemaal met het inruilen van een paar oude boeken voor Sissi kaarten bij een klein rommelwinkeltje genaamd "Abeille". Daarna gingen mama en ik steeds vaker snuffelen bij winkeltjes die we allerlei bijnamen gaven als: "Erik" en het plein.

De gekte is een tijdje bekoeld geweest tot de Sissi films op dvd uitkwamen. Toen ben ik eens gaan kijken op de duitse amazon site en kwam erachter dat de films met Romy Schneider grotendeels via internet te bestellen waren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze bijna allemaal in de kast heb staan maar nog lang niet alles heb bekeken (jammergenoeg geen tijd....)

Ik "moet" ook iedere dag even kijken of er nog kaarten te koop zijn via de bekende veilingsites, dus lieve mensen als jullie nog ergens op zolder in een oude doos kaarten hebben liggen die er ongeveer zo uitzien als onderstaande plaatjes dan houd ik mij warm aanbevolen.





Natuurlijk ben ik ook altijd geinteresseerd in nieuwe adresjes om zulks aan te schaffen.... Heel veel groetjes van Miriam

2 Comments:

Blogger Maddawg said...

Sjeezus...

09 augustus, 2006 18:51  
Anonymous Anoniem said...

Dan heb je deze waarschijnlijk ook al gespot:

http://cgi.ebay.de/seltene-suesse-AK-ROMY-SCHNEIDER-02_W0QQitemZ200007486575QQihZ010QQcategoryZ9007QQcmdZViewItem

11 augustus, 2006 16:01  

Een reactie posten

<< Home