17 augustus 2006

Sonja Bakker: heilige of heks?



Jahááá beste mensen! Jullie lezen het goed: ook wij zijn besmet met het Sonja Bakker Virus dat hand over hand door de lage landen om zich heen grijpt. Ideetje van Miriam natuurlijk, even wat extra kilo's eraf voor de vakantie. Ondertussen zitten we in week 3 en hebben alleen nog maar gezond gegeten deze week.

Eerlijk is eerlijk ik ben er wel van afgevallen en Mike ook dus het werkt, maar we hebben dat mens al vele malen (op de moeilijke momenten: een halve tea-cracker met bleekselderij als lunch.....) de meest gruwelijke zaken toegewenst. (BTW: zo kwam Mike trouwens op deze titel...). We hebben dus maar besloten om tot en met Zondag door te gaan zodat we dan nog een weekje hebben om weer op gewicht te komen voor de Denny's, Wendy's, Oreos, Pancakes en zo verder.....

Het voordeel is dat we dan na de vakantie weer aan de slag kunnen om dit er allemaal weer af te kunnen trainen. (Zien we Special Sports ook weer eens van binnen!)

Maar getroost: ik kan geen water meer zien! Ik ben net een wandelende spa blauw fles. Dat gaan we in de vakantie dus minder doen!!! Anders moet ik mijn voorraad plastuitjes aanzienlijk uitbreiden want er zal niet langs iedere weg in de woestijn een tankstation met nette sanitaire voorzieningen zijn.

Groetjes, Miriam.