10 juni 2007

Crocs




Waar begin je dan mee als je heel lang niet hebt geblogd..... met schoenen!
Ik (Miriam) ben helemaal crocs gek. Voor wie nog niet weet wat het zijn:

Super makkelijke lekker zittende in alle kleuren leverbare ergonomisch vormgegegeven en niets wegende plastic klompen. Nu weet ik inmiddels dat er verschillende meningen over rondgaan, zoals ziekenhuisschoenen enzo maar ik vind ze dus super.

Bijna is het me gelukt om ze ook aan mijn echtgenoot te " verkopen" maar dat is helaas niet gelukt. Dus toen heb ik er zelf nog maar een paar van hem gekregen. Want ze zijn wel leuk voor mij!

Voor een ieder die dit leest een oproep: Ik zoek de zwarte Disney Mickey crocs. Als iemand ze ergens ziet in maat M7/W9 zwart neem maar mee, altijd goed.





Tja en dan zijn er natuurlijk de jibbitz een super uitvinding waar mijn crocs al mee gevuld zijn. Ik zal jullie de opsomming besparen maar je begrijpt dat Tink, Mickey en de gecco niet ontbreken. Op verzoek kan ik een foto van mijn gedecoreerde exemplaren mailen.

Nou wel weer genoeg schoenengezwets, Imelda stopt ermee...